RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dijous, de juliol 31, 2008

NO TINC TEMPS!!!!!
by Charlie!

M'havia de buscar una excusa per retrasasar-me amb la crònica de la TransAlp i pam! què millor que aquesta..... el Ramonet i el Miki m'han obligat anar a entrenar i no tinc temps per escriure cròniques.... ha colat?
A veure si pel cap de setmana.....


Els dos perles...



















El "costillita" donant pel sac amb una punxada.



















La Blanquita, la darrera història d'Espaibici, aviat també la crònica de la Pricilla!

8 Comments:

At 31 de juliol, 2008 22:14, Blogger Nuria (Tnt) said...

Jo tampoc!!! però jo no tinc temps ni de sortir en bici :( il.legals!!!!

 
At 01 d’agost, 2008 09:57, Blogger Miki said...

Va punxar expressament (la 'carretera' no estava tan malament) perque ja no podía seguir el nostre ritme infernal. Es un simptoma de debilitat... :D

 
At 01 d’agost, 2008 15:23, Blogger Karpas said...

Pues yo me cruce con el flaco sobre las 8 cerca del forat del vent y rodaba solo haciendo millas extras??

Por cierto, la foto es actual?? ó mi tocallo esta enfermo?? Como sale de largo!!!!!!! con esta calor!!!

Saludos!

 
At 01 d’agost, 2008 15:44, Blogger RAMONET said...

Ei Karpas que eso era el dia siguiente. Que ya tengo mala fama solo falta eso... jejeje

 
At 01 d’agost, 2008 16:21, Blogger Charlie! said...

Karpas, en ple estiu i el Miki "de largo" amb la calor que fotia!!!!

 
At 01 d’agost, 2008 20:16, Blogger Karpas said...

Ramonet ok!!

Charlie: hay que darle de comer a parte al patodegoma!!

Saludos!

 
At 01 d’agost, 2008 20:53, Blogger Ro said...

Claro, quieren imitar a Ibón y mira lo que pasa... De locos!!!

 
At 04 d’agost, 2008 16:59, Blogger Miki said...

Hay que sudar! Y yendo de paseíto no se suda!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l