RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

diumenge, de juliol 13, 2008

ESTRANYA OBSESSIÓ
By Charlie!

Des de que el Miki va proposar fer una ruta per Collserola passant per les 7 torres de vigilància, que no sóc el mateix. Va néixer una estranya obsessió en mi, tant si vaig en cotxe prop de Collserola o en bici que no paro de buscar alguna torre que se'ns hagués passat per alt, però no, les vam fer totes. Però jo no paro de buscar-ne i com que ja he estat en totes les de Collserola, he ampliat horitzons.

Pel Parc de la Serralada Marina en tenia clitxades un parell, així que ahir dissabte pel matí de manera improvisada fart de sempre voltar pel mateixos llocs, vaig endollar-me l'MP3 carregat dels Beatles i vinga, a torrar-me sota del sol a per torres, tooooma festival!!!

La meva sorpresa va ser que al sortir per Ciutat Meridiana en vaig veure una que no coneixia a l'altre costat del riu i sobre de Santa Coloma, quina il.lusió! Aquesta la deixaria per la última conquesta del dia, primer a per les dues segures; en La Coscollada (466m) i en el Turó Galzeran (485m).

En la font del parc del costat de casa vaig veure una imatge de pau i tranquil.litat



















La torre que no tenia controlada!! (Puig Castellar 303m)



















La primera en caure desprès dels rampots de la cantera, a La Coscollada (466m)

























Al fons es veu la següent torre, de del Turó Galzeran (485m)



















Un alegre sender del GR92 abans de La Conreria

























Turó Galzeran , la més lluny del dia, més enllà ja no es veia cap més. La gràcia de les torres és que com a mínim en veus dues, però en aquest cap més cap al nord no es veia cap. Preguntant a uns guàrdies forestals m'ho van confirmar; al Parc de la Serralada de Marina (on estava) només hi ha 3 torres i al Parc que ve a continuació cap al nord, el Parc de la Serralada Litoral, em van dir que no tenia torres metàl·liques. Jo en recordo una d'un cop que vam anar amb el Ribi i la Noe, però potser allò ja era el Parc del Montnegre i el Corredor.



















Tornant cap a Collserola la torre "nova" del Puig Castellar (303m)



















Una mica més aprop....



















I al tornar a Collserola el contakm's encara marcava massa pocs kilòmetres, així que em vaig anar a fer un Tibidabo des de Torre Baró... i de camí vaig passar per sota de la torre del Turó de Valldaura, aquesta ja estava al bote de l'altre cop!



















Una bona estirada de cames preparant la TransAlp de la setmana vinent on els 34ºC de màxima una mica més i em maten en la puta pujada de la cantera!

Per cert, algú més coneix alguna torre més?¿?¿?¿!!!!!

Etiquetes de comentaris:

17 Comments:

At 13 de juliol, 2008 18:38, Blogger Isma said...

per la meva (antiga) zona sense permís...
Et diré que t´has deixat una. La que té la pujada més dura de totes (però curta..). Fa anys, quan entrenava com els bons, era on anava a deixar-me la vida...
Està davant de Montcada (punt on està - Camí per pujar)

 
At 13 de juliol, 2008 21:33, Blogger RAMONET said...

Cada cop em recordes mes al Amat Artigues amb allò de les 4 capitals, jejeje. Tants quilometres fa perdre neurones...

 
At 13 de juliol, 2008 23:39, Blogger Charlie! said...

De veritat que hi ha una torre metàlica on dius?¿?¿!!!!! de ferro eh! El que m'acabes de dir, demà per la tarda mateix em pillo la bici i em planto allí per la mega pujada!!!!!

 
At 13 de juliol, 2008 23:42, Blogger Isma said...

Jo tampo vaig gaire sobrat de neurones... però crec que si... almenys abans estava!!!

La pista s´agafa des de la carretera de la Roca, poc després de passar la rotonda nova del pont de Montcada (en direcció a la Roca). A ma dreta surt un camí que posa restaurant no se que... agafas la pista, i als 100 metres, a ma esquerra, surt un altra pista (amb una cadena que es passa be pel costat). I ale... toparriba!

 
At 14 de juliol, 2008 00:03, Blogger totgas said...

Charlie, a Sant Elias (Sant Pere de Vilamajor), tambe n'hia una torre, segur que el dia de la cursa de la Trenca cames no las vas veure, quan vulguis pots tornar

 
At 14 de juliol, 2008 08:11, Blogger RAMONET said...

Ja veuras com riurem si al final surten torres a Girona, t'hauras de fer una ruta de 24h per unir les torres, juas juas.

 
At 14 de juliol, 2008 08:53, Blogger Miki said...

Jo passo... amb les de Collserola ja en vaig tenir prou!

Ah... ahir tornant de Sant Feliu de Guixols vaig veure una a prop de Vidreres... ;)

 
At 14 de juliol, 2008 09:02, Blogger Victor Anglada said...

a la roca hi ha una torre!!! i per arribar tambe es pot pujar per un rampot molt trempat!!!

 
At 14 de juliol, 2008 09:28, Blogger CARRAS said...

A Palafolls n´hi ha una en mig del poble... A aquest s´arriba sense pujar cap rampa! Si es que us les busqueu difícils...je,je!

 
At 14 de juliol, 2008 12:40, Blogger Carlesepic said...

Crec que jo aniré a buscar molins de vent, que també estan a llocs ben xungos. Almenys segur que tinc més repertori.

P.D. Charlie estas fatal, deixa estar les torres de vigilancia que els forestals al final et tiraran pedres des de les torres!!

 
At 14 de juliol, 2008 14:17, Blogger Espaibici said...

Charlie! Pensa que quan acabis amb les torres pots començar amb els dipòsits d’aigua... podries anar a comprovar que estiguin tots plens i si hi ha granotes.

 
At 15 de juliol, 2008 20:13, Blogger Nuria (Tnt) said...

Ja està ho sabia!... Charlie, sento dir-te que has agafat una malaltia molt greu per sobredosi de Torres, però tranquil hi ha un antídot. Els parcs estàn plens de gronxadors, puja a un d'ells i dona 100 voltes sense parar un dia de lluna plena, només així podràs curar-te. Que la sort t'acompanyi !
...i pren-te una biodramina per si de cas ;)

 
At 16 de juliol, 2008 00:15, Anonymous Carol said...

...no li donis idees...que al costat de casa seva hi ha un parc amb gronxadors i jocs infantils....

:S

jejeje

 
At 16 de juliol, 2008 00:17, Blogger Charlie! said...

Crec que començaré a fer un inventari de la nostrada terra catalana de torres i dipòsits. Davant d'això només puc dir un.... visca!

 
At 16 de juliol, 2008 08:46, Blogger Miki said...

Ja tinc la següent... més torres, pero ara elèctriques!!! Aquestes si que no te les acabes!

 
At 05 d’agost, 2012 15:31, Anonymous Anònim said...

També t'has oblidat de la torre del turó de Montcada, que també forma part del dispositiu de prevenció d'incendis del Parc de Marina...

 
At 05 d’agost, 2012 17:37, Blogger Charlie! said...

I com hi arribo? Mes info! Haure de repetir la ruta...

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l