RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dilluns, de juliol 07, 2008

CAMPIONAT DE CATALUNYA XC- Vilajuïga (by Ro)

Sembla estrany però és així. La gent acostuma a faltar a la cita dels Campionats de Catalunya, uns per estar ja més cremats que la moto d'un hippie, altres per falta de motivació, d'altres per que els sembla que està molt lluny i altres per estar corrent curses de més nivell. És d'estranyar però que l'any passat i hagués moltíssima gent de nivell (Trayter, Gispert, etc.) i aquest any semblés un Caixa Girona o un Open de BCN. Serà que els premis també ho semblaven (ni idea de si hi ha premi en metàl·lic)? Hi havia alguna cursa a nivell nacional? ¿?
A mi però és una cursa que m'agrada molt. Tot i que no va amb el meu estil diesel de còrrer (a mi em va la regularitat d'un campionat) procuro no fallar mai a la cita.
I un altre que no falla mai a cap cita és el Ramone el qual em va fer de xòfer el dissabte fins a Vilajuïga i em va deixar dormir al seu costat prèvia injesta de gairebé ½ kilo de macarrons entre els dos tot veient els Simpson i envoltats de mosquits i formigues alades...
A l'endemà metre el Ramone fa una volta al circuit jo començo a menjar com un possès pensant en que encara quedaven 3 hores i mitja per la sortida (11:30h). Rebentada de Roca² i a vestir-se de romà. Escalfant noto que encara tinc l'estòmac massa ple i ja durant la primera volta veig que l'estratègia no ha estat gaire bona. Faig la primera volta com 2 punts per sota del que podria anar intentant no vomitar. Just abans de la primera pujada dura em trobo al Ramone parat. L'animo a seguir i m'atrapa més amunt, però ja a la baixada desapareix i decideix retirar-se. Al Ramone el tenim fotut. Encara no saben ven bé que té, però sembla com si tingués asma. Ja veurem que diuen els metges al tercer intent.
A la meitat de la segona volta començo a despertar. Ja no noto l'estòmac ple i començo a sentir-me bé. A l'última volta ja vaig molt millor i maleïnt els organitzadors per no haver posat una quarta volta. Amb una volta més segur que hagués atrapat algú més, però vaja. Al final no va anar malament del tot.
Com que el circuit era amb trialeres estil "Cap d'Ail" vaig decidir posar els pneumàtics Nobby Nic de 2.25 per poder anar més còmode i evitar punxar. La veritat és que tot i semblar un tractor van anar molt bé i no pesen gaire més que les de 2.10.

Classificacions

Temps per volta


+ Fotos a http://www.infobiker.es/

Etiquetes de comentaris:

12 Comments:

At 07 de juliol, 2008 21:24, Blogger Nuria (Tnt) said...

Ramonet!! millora't que la setmana que ve marxem!!!

Ro, ja m'agradaría a mi ser una Diesel com tu ;)

 
At 07 de juliol, 2008 21:33, Blogger Charlie! said...

Joder hi ha 12 elits, 11 sub-23, 11 juniors i 20 m-30 classificats,això sembla una puta costellada en comptes del Campionat de Catalunya!!!
Però tú, que te quiten lo bailado que no es queda cada dia 8é de Catalunya!!!!

Ramonet no et preocupis que pels Alps hi ha aigua que cura asmes i merdes, moriré intentant seguir la teva roda!!!!

 
At 07 de juliol, 2008 21:34, Blogger RAMONET said...

Per un cop que vaig fer d'espectador );. Gran cursa del Robe amb una super remontada. Es Bin-Diesel.

 
At 07 de juliol, 2008 21:56, Blogger Miki said...

Felicitats Robert! I si no hi havía més gent es el seu problema, no el teu!

I molts ànims al flaco, que el volem recuperat JA.

 
At 07 de juliol, 2008 21:59, Anonymous Ribi said...

Moltes felicitats Robert per la cursa, he estat mirant els temps per volta i tal i com dius de menys a mes.Ets el mister remontades!!!

Ramonet anims i a veure si et troben el que et passa;espero que no sigui res

 
At 08 de juliol, 2008 08:41, Blogger Blanesalcor said...

Has dit Vin-Diesel ???????
Mark Sinclair Vincent, más conocido como Vin Diesel, nació en Nueva York, EE. UU., el 18 de Julio de 1967, es un actor estadounidense crecido en el barrio ... ho sento pero no és el mateix...ejem, ejem..... ara m'has tocat la fibra.....

;-)

 
At 08 de juliol, 2008 10:49, Blogger Ro said...

Doncs clar que no és el mateix!!!
Ell té 9 anys més i jo al cap, a més de la mitja neurona, i tinc cabell...
Laury, para gustos los colores!!!

Gràcies, gràcies, jo també us estimo molt a tots, jejeje.

 
At 08 de juliol, 2008 15:59, Blogger Karpas said...

Buena carrera Ro!! esta vez me toco a mi retirarme por fallo mecanico, creo que podria ser otro gran duelo, que pena!

ANIMOS RAMONET!!

Saludos a todos!

 
At 08 de juliol, 2008 16:38, Blogger KORE said...

Vaya mierda!!!!

Que carrera de mierda!!!

Total mierda pura!

Para mi anonimo favorito!

 
At 08 de juliol, 2008 17:38, Blogger CARRAS said...

Je,je! Robert, ja coneixes la teoria de que la roda ample arrossega menys que la fina??? El Charlie t´ho podrà explicar amb detall! ;-b

Felicitats campió!

 
At 08 de juliol, 2008 20:37, Blogger Miki said...

Kore, si con mi anónimo favorito y tanta mierda te estás refiriendo a mi, te recuerdo que fuiste tu el que me advertiste de los mensajes anónimos, y que cuando fueron escritos yo estaba en la ronda de camino a tu casa...

 
At 09 de juliol, 2008 08:11, Blogger KORE said...

Miki, no va por ti ni mucho menos.

Solo va por el Anonim.

Un saludo,

KORE

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l