RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

diumenge, de juliol 13, 2008

CAMPIONAT DE CATALUNYA INFANTIL DE DESCENS

Maçanet de Cabrenys
Dissabte 19 Juliol


De part dels Senglanassos, més info aquí [+]!!!!!!!!!!

7 Comments:

At 13 de juliol, 2008 17:29, Blogger RAMONET said...

Pensava que era per mi...

 
At 13 de juliol, 2008 17:55, Blogger Charlie! said...

Tu creix una mica més i ja et durem un altre any!!!

 
At 13 de juliol, 2008 21:34, Blogger RAMONET said...

Fijo que faig l'ultim... Com aquell Larios que vaig fer a Esplugues, jejeje.

 
At 14 de juliol, 2008 07:43, Blogger Ro said...

Epsss, jo els conec als Senglanassos!!!

 
At 14 de juliol, 2008 12:12, Blogger Miki said...

Ramon, vas correr el mític, mitiquíssim, mitiquèrrim Larios a Esplugues? De Sant Pere Màrtir al circuit de Motocross! Grande, grande!

 
At 14 de juliol, 2008 17:35, Blogger RAMONET said...

Miki a la primer curva abans d'aquella recta de trialera em vaig fotre la primera ostia.
A meta en total van ser 3 ostias. Nunca Mais. Al cap de res em vaig vendre el meu Dainesse descenser.

 
At 14 de juliol, 2008 18:17, Blogger Ro said...

Tremenda la "banyera"!!!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l