RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dilluns, de maig 26, 2008

By Ramonet
Un altre cap de setmana sota la pluja, porca misèria!!.
Tota aquesta setmana passada putejat per la cursa de la setmana passada, una per el refredat que em va fer descansar casi tota la setmana i l'altre per que la bici va quedar tan perjudicada que aquest m'ha tocat córrer amb la d'entrenar una Giant amb v-brake, una Marzocchi que va com el cul i 1kg mes que la Strock, fantàstic!!!!
El dissabte la crono, una agonia de casi 4kms, amb el terra ben mullat i algunes pedres i arrels per allà al mig per aconseguir que el poc temps que guanyo pujant el perdo baixant o sigui un temps mes que discret.
Però si el dissabte va ser de pena el diumenge encara pitjor, va ser de locos!!! Des de les 6 del matí que ja plovia, i ja no va parar en tot el dia. Fins a les 12:30 que no corríem va donar temps que el circuit es convertís en una gran piscina de fang, a mes la setmana vinent hi ha copa del mon a Andorra, i ja hi havia molts super-pros a la parrilla.
El Robert i el Carras en un atac de lucidesa van dir que no corrien (Covardes!!), en canvi el Carlos (Kore) en un atac de valentia que pròpia del Indiana Jones va dir que ell corria, eh i el millor es que va acabar, això que ja fèiem apostes per veure quina volta plegaria, doncs no, se li van creuar les neurones i va acabar, bueno el van doblar però puntua igual.
Jo com amb aigua no vaig "ni para atras", pujant les cames no em van, per els planers intento mantindré l'equilibri i baixant... baixo caminant o amb el peu a fora. Llavors l'únic que em queda es acabar la cursa, ficar ritme cursa de marathon i anar fent voltes. Com la gent o es fot osties i plega o trenca la bici al final el resultat tampoc es tant dolent.
El millor es que no em vaig caure ni un cop, no vaig trencar res i amb les cames com globus per l'aigua vaig fer una mitja de només 161ppm, a vegades entrenant faig mes i tot.
En resum 2 hores fent equilibrisme sota la pluja i la bici que al final tenia que frenar amb 4 dits, la forquilla que sense bloquejar anava bloquejada ¿?, i la cadena que s'enganxava.
Però bueno tot i fer una cap de setmana per quedar-te a casa, el millor va ser el càmping casi legal que vam formar amb jo amb la furgo-patera, el Carlos i el Cristian de Tribike amb la seva nova autocarava on vaig dormir el dissabte a la nit en un llit de veritat, i el meu vei l'Arnau amb els seus convidats la Nuria, Miki i Mercè. Això si Arnau molta autocaravana pero sense tele, jajaja, 7 persones dissabte a la nit veient el Chiquilicuatre en una tele de 8" dintre la meva furgo...



La crono del dissabte.

La sortida del diumenge. En 100m a tope de merda.

Etiquetes de comentaris:

9 Comments:

At 27 de maig, 2008 08:40, Blogger KORE said...

GRANDE GRANDE fin de semana de locos!!! Eso si, la caravana del Cristian PURA VIDA! ehh Ramón?

 
At 27 de maig, 2008 10:03, Blogger Ro said...

Realment el millor que vam poder fer el Carras i jo va ser rajar-nos... Si sols de mullar-nos les sabates, els pantalons, el xubasquero i el paraigües el cotxe ja va quedar com va quedar no vull ni imaginar-me'l amb les bicis, la roba, les botes!!! De locos!!!

Per cert Ramone, tu i el Charlie! haureu d'anar a fer un curs d'alemany per aprendre a escriure STORCK, jajaja. ;-)

 
At 27 de maig, 2008 11:21, Blogger KORE said...

Rober & Carras y las fotos? Que despues dicen que yo no corro

 
At 27 de maig, 2008 11:36, Blogger Carlesepic said...

Joder! doncs a la classificació el Kore surt primer destacat, primer destacat de la segona página jajaja, que malo que soy!!! eh kore, desde el cariño!

Aki un cobarde que no se presento.

 
At 27 de maig, 2008 13:43, Blogger KORE said...

Epic tienes toda la razon fui ultimo destacado pero del carajo. Mi chip ese dia era acabar como fuese cuidando la mecanica y no caerme, esta ultima no fue asi, pero por lo menos mi objetivo de puntuar fue cumplido. NOS VAMOS A IBIZA!!!!

 
At 27 de maig, 2008 14:53, Blogger CARRAS said...

Pollo! Las fotos las hice con la cámara de Arnau. Hice un monton de fotos....

Arnau: Podries passar algunes fotillos???? MEEEEERRCCI!!!!

 
At 27 de maig, 2008 22:36, Blogger Molpla said...

eso yo tmbien quiero afotos!!
Ramon!! jujuju te guanyat ;)
Alguien me sube a andorra el sabado :'( porfiss...

 
At 28 de maig, 2008 14:14, Blogger pedalant pels andes said...

Veig que les fotos del Carras/meves van pujant de preu...
Accepto ofertes fins i tot si arriben d'algun anònim :-)

salut i pedals
Arnau

 
At 31 de maig, 2008 11:19, Blogger Charlie! said...

Quin suicidi de circuit, el recordo sec i ja era durillo, ni em vull imaginar amb pluja i fang, tremendu!!!!!
Carras i Ro covardes ;) segur que la bici us ho va agraïr, jejeje!!!!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l