RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dimarts, de maig 20, 2008


OPEN L´ESQUIROL (7 de 7)


Res companys! S´ha acabat l´Open. Em sembla que l´última vegada que el vaig còrrer va ser fa 13 anys…….OSTIA!!! En aquella época Bahamontes era una jove promesa, les rodes eren de fusta i les barrites les feiem a casa premsant cacahuets!!!! També crec que jo era bastant més ràpid a sobre de una bici.... La veritat es que no se com m´he deixat enganyar….algún cabroncete! Pero ha estat bé! De la carrera de dissapte el millor de tot el casi motín de més de dos o tres corredors per no còrrer…..ja,ja! Més de un devia pensar “como ese se apunte le corto el brazo”!!! Es conya, pero la veritat es que la cosa estava fea. Res, que ens apuntem tots i poso el xip d´acabar i punto, soc incapaç de patir quan hi ha fang, per més que apreto el botó de “sport mode” no s´activen els mecanismes! Suposo que no portar guants i les rodes de sec tampoc ajuda.De totes maneres, crec que em vaig pasar de modosito….en el km 1 crec que ja anava….no se…..aproximadament…….. ¿l´ultim?! Així que vaig apretant una mica, per almenys acabar amb dignitat! A la segona volta em trovo a The Psyco que portava una bona pájara mental i després de fotre-li 4 crits anem fent fins a meta animant-nos, royo palique! …Ell treient-me temps a les pujades i jo a les baixades…. En resum…. El resultat una merda, peró m´ho he pasat a lo grande! Aquest matí he mirat les Classificacions Finals del Campionat i oh! Sorpresa he acabat 10é Élit! Bueno, para un petao como yo no está mal……….

P.D. No n´hi han fotos de la carrera perque la fotografa estava amb un gos dintre d´una furgo! Que es pot fer durant dos hores a dintre d´una furgo amb un gos????


P.D2: Ojito al look "me voy de pesca" de Ro!!!!

Etiquetes de comentaris:

8 Comments:

At 20 de maig, 2008 15:11, Blogger KORE said...

ese Carras ese Carras eh eh!!!ese Carras ese Carras eh eh!!!ese Carras ese Carras eh eh!!!ese Carras ese Carras eh eh!!!ese Carras ese Carras eh eh!!!ese Carras ese Carras eh eh!!!ese Carras ese Carras eh eh!!!ese Carras ese Carras eh eh!!!ese Carras ese Carras eh eh!!!ese Carras ese Carras eh eh!!!ese Carras ese Carras eh eh!!!

Asi me gusta Carras siemper con humildad ;-)

 
At 20 de maig, 2008 15:11, Blogger RAMONET said...

Ei melonnn que jo et vaig passar mes fotos.
Visca la Anarquia bloggera!!!

 
At 20 de maig, 2008 16:36, Blogger CARRAS said...

Ramon Cabeson! LE fotos que m´has pasat son les que ha penjat el Robe!

 
At 20 de maig, 2008 16:37, Blogger Ro said...

No és model d'anar a pescar, és model de no em vull mullar... clar que els que van a pescar tampoc es volen mullar... vale si, és model d'anar a pescar!!!

 
At 20 de maig, 2008 19:32, Blogger Charlie! said...

Felicitats Carras, ja tens excusa i motiu per còrrer l'any que ve, que sortiràs a la parrilla del davant.... i la resta de malos al darrera!!!!!!

 
At 20 de maig, 2008 22:02, Blogger RAMONET said...

Carras tiu es que no he mirat abans, jejeje.
Ei encara que fagis aquestes croniques desordenades felicitats per el TOP TEN!!!!!

 
At 23 de maig, 2008 08:48, Blogger Blanesalcor said...

Pobre Lola !!! amb les ganes que teniem les dues de voltar per la muntanya i al final varem acabar les dues xopes dins la furgo, aquest gossa al final m'agafarà mania, a la primera sortida que fem, la pobre es passa una setmana amb agulletes i ara un dia xopa dins la furgo. Espero que les galetes que li vaig donar li sentesis bé, encara que ella preferia les pells dels plàtans, almenys el Ramón no s'ha queixat.
Lola! no pateixis que ja vindran dies millors.

 
At 26 de maig, 2008 16:32, Blogger The Psycho said...

Va ser espectacular, van quedar pocs, pero els millors ;);)

Marc.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l