RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dilluns, de maig 12, 2008

COPA CATALANA - FLIX
by Ramonet


Aquest diumenge tocava anar a Flix a Copa Catalana. La cosa no pintava massa be, ja que amb la pluja de tot el cap de setmana el circuit no podia estar en massa bones condicions.
L'Arnau amb la seva flamant autocaravana portava ja des de el divendres (de locos!!!) i el Miki i la Nuri van pujar el dissabte al matí.
Jo amb por de tindre que passar tot el dia amagat de la pluja dintre de la meva furgo-patera vaig pujar el dissabte a la tarda amb el Carlos, amb la intenció de fer alguna volta al circuit abans. Per sort vaig portar la bici d'entrenar i el traje de submarinista, en una volta va quedar la bici casi inservible, la cosa no pintava massa be per l'endemà donar 4 voltes en aquell bassal de fang, a sobre tota la nit plovent no semblava que pogués arreglar massa les coses.
A les 9 de matí una altre volta i miraculosament el circuit estava millor a mes havien tret la ultima baixada que era com un tobogan de fang on començaves la trialera amb rodes de bici i abaix eren de Harley, a mes va aparèixer el sol que no veiem des de fa dies. OOOOHHHH GRANDE!!!! Ara no hi havia excusa per no córrer.
Cap a les 10 arriba el Robert, el bisonte que faltava, ja hi som tots!!!, bueno tots els que hem vingut, jejeje.
Amb un calentament que mes que calentament semblava un passeig del Chanquete i el Piraña, anem a corralines. Collons com es la gent!! Ja estan tots!! Un altre cop a sortir des de darrera.
Un cop a parrilla comença un altre cop a caure gotes i l'arbitre en un atac de bona persona decideix que la cursa es redueix en una volta, o sigui només 4 voltes. Em sembla que tenien por que plogues i allà no acabes ni deu.Es dona la sortida, i mes que copa catalana semblava una de marathon, s'anava misteriosament bastant lent.
Vaig tota la primera volta a roda del grupet on va el Robert i en una de les úniques pujades del circuit avanço el grupet. El circuit no tenia massa historia, alguna pujadeta pero curtes i poc dures, encara sort de la mica de fang que el va fer una mica mes dur sinó hagués sigut rapidissim. La merda que amb aquestes mini pujades tenia molts pocs llocs on jo puc remuntar posicions.
Les següents voltes vaig avançant gent, amb la meva gran visió de carrera jo pensava que anava darrera de tot, i resulta que no era així, encara sort de l'Arnau i el Curco que em deien referències que sinó em penso que faig dels últims. Vaya tela!!Les dos ultimes voltes lluitant entre pillar en Marrase i passar en Carnicer. Al final acabo en mig dels dos.
Total acabo 10é Elit i 14 General, i content que la costella ja no ha molestat i m'he trobat amb les sensacions perdudes des de el Bike-Show.
Acabat la cursa, gorronejar gels d'aquests que regalen per tindre reserves per les pròximes curses, comentar la jugada, treure el fang enganxat amb pega a la bici, i dutxar-se. Ah i dinar una fantàstica paella valenciana pre-cuinada amb salsitxes de pavo cuinat per mi a la furgo tot veient la formula 1.


L'ultim pagaaaaa!!!!!!!


El Robe somrient a la camara.


Arnau passa fotos que no he trobat cap meva....

CLASSIFICACIÓ CURSA

CLASSIFICACIÓ GENERAL COPA CATALANA

Etiquetes de comentaris:

6 Comments:

At 13 de maig, 2008 21:55, Blogger Ro said...

Ostres, em veig GORDOOOO!!!! Quines galtes!!! Serà un efecte òptic? Estoy fino? Me'n vaig a fer 3 hores de rodillos sense veure aigua per deshidratar-me!!!

 
At 13 de maig, 2008 22:30, Blogger RAMONET said...

Jo també ho he vist jejeje. Deu ser allò que diuen que la camara engreixa sino no entenc.

 
At 13 de maig, 2008 23:11, Blogger Karpas said...

Pues entonces yo que!!!

Cabrones!!!

Un saludo y nos vemos pronto!

 
At 14 de maig, 2008 09:54, Blogger KORE said...

Yo estoy mas gordito.... peso 1,5kg mas joooo tengo que entrenar mas y mejor jejeje

Karpas te veo fino!!!! ;-)

 
At 14 de maig, 2008 12:05, Blogger CARRAS said...

Eso es por el jamon de huelva....

 
At 15 de maig, 2008 21:47, Anonymous Ribi said...

ostres es veritat Robert, estas gordissim!!!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l