RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dilluns, de maig 05, 2008

CAIXA GIRONA
1-5-2008 TOSSA DE MAR
by Ramonet

Amb molt de retard faig la crònica de de la cursa del dijous passat, la resta del pont esperarem a la crònica del Robert ja que vaig anar amb ell i el Carlos des del dijous al migdia fins ahir casi a mitjanit recorrent la península.
La cursa de Tossa de Mar de Caixa Girona sempre em fa especial il·lusió, no per el terreny que es sorra "guarrindonguera" sinó per que hi passo alguns dies a l'any de vacances per allà.
En un principi volia sortir abans per anar a veure el circuit, pero amb tanta preparació de coses per tot el pont i que tenia que pujar amb la Lola (el gos ovella) a Tossa per que passes unes vacances amb els meus pares durant el pont, vaig acabar arribant a Tossa per sopar.
L'endemà a les 8h ja estava donant la volta al circuit, collons quina rasca fa a Tossa a aquella hora!. Jo en una volta soc incapaç de memoritzar res, per sort la primera part era molt igual a l'any passat, la resta on l'any passat era una pista casi plana aquest any era un "ratoneo" molt guapo i també duriiillo.
La sortida de Caixa de locos, sobretot jo que no tinc parrilla que es la primera de Caixa que faig aquest any o sigui sortir desde casi darrera de tot, per sort per animar les corralines la musica dels "pallassos de la tele" llàstima que no van ficar la meva cançó, la de: "Dale Ramon, Dale Ramon, que si le das mas fuerte seras el campeón" si la fiquen fijo que guanyo.
La sortida fatal, com últimament, per sort la pujadeta una bona remuntada, pero no massa, que les sensacions eren dolentissimes amb els meus 3/4 de pulmó per la merda de costella (això ja sona a excusa), si no fos per que a la segona volta em van dir que anava dels 10 primers i els meus pares m'estaven animant m'anava a fer d'espectador.
Al final entre esbafegades de "perrito" vaig acabar 7é. Dinar ràpid i cap a Barcelona a recollir el Robert i Carlos per anar a Huelva.

CLASSIFICACIONS.

11 Comments:

At 06 de maig, 2008 18:28, Anonymous Anònim said...

ramoné para cuando la cronica de huelva, que si no voy a currar no me entero de nada?

 
At 06 de maig, 2008 22:05, Blogger Charlie! said...

Ramonet mamóóóóón, explica'ns el podium de Huelva, que estàs més fort que el torró de pedra!!!!!!

eh! anònim a veure si aprenem a escriure que no entenem res de res, jajaja!!!!

 
At 06 de maig, 2008 22:16, Blogger RAMONET said...

Es que li toca al Robert pero segur que el cabrón esta entrenant com un loco.
Avui l'han vist tornant de la feina per el turo de l'home. jejeje.

 
At 07 de maig, 2008 10:27, Blogger CARRAS said...

Per anónim: Urng eich porc corre vuela,enviar contacto mermelada...

Per la resta: VOLEM CRÓNICAAAAA!!!!

 
At 07 de maig, 2008 11:54, Blogger Ro said...

A veure si puc fer-la aquest migdia!!!

Ramone, d'entrenar res de res. Porto 2 dies sortint del curro més tard de les 19h, així que sols em queda forces per arrossegar-me per la Diagonal i anar cap a casa a fotre'm un Cola-Cao (el alimento de los campeones!!!), jajajaja.

Encara no he ni desfet la maleta!!!

 
At 07 de maig, 2008 11:55, Blogger KORE said...

Yo no soy el anonimo, mucho gracioso suelto.

 
At 07 de maig, 2008 14:03, Blogger Ro said...

Que no veieu que l'anònim és el Chichi!!!?

 
At 07 de maig, 2008 15:39, Blogger RAMONET said...

te rao el Robert, jajaja.
Jo no deia res per crear mal rotllo.

 
At 07 de maig, 2008 16:56, Blogger KORE said...

chichi que estas de baja? Pero si ayer te vi en la playa de montgat!!! jejee

 
At 07 de maig, 2008 17:22, Blogger CARRAS said...

Eh! Melon!!! Quien ha dicho que el anónimo fueras tu?

El anónimo es el que tenga las manos rojas....

 
At 08 de maig, 2008 22:10, Blogger RAMONET said...

Kore, Chichi no esta malo esque ha fabricado otro mini-chichi y le tocan 15 dias.
Eres un follonero.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l