RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

divendres, de maig 01, 2009

100KM DE LES GUILLERIES
by Charlie!

Fa dies que pel diumenge s'anuncien pluges, però eh! dissabte per la tarda cap a St. Hilari Sacalm on quan arribem cauen quatre gotes, més per la boira que per pluja. Allí està el Vicenç Pacios i el Cesar, que els torrats volien fer dissabte la brevet300 i diumenge els 100 de les Guilleries, però l'esquena del Cesar els ho impedeix fer... com una puta cabra estàn els dos!!! També arriba el Miquel, un altre clàssic de les acamades hippies d'aquesta temporada.

La nit tranquil.la excepte per uns que decideixen fer uns trompillos al descampat del costat i una mica de pluja, però poca cosa. Diumenge s'aixeca el dia sense pluja però el cel està molt negre... puntualment cap a corralines on hi ha l'Epic, el David, el Marc Trayter, el Llibert Mill, el Paco, l'Oriol,... no serà per nivell!

Els primers km's sense pluja per pistorres amunt i senders avall, però de seguida comença a ploure intermitentment. El circuit és dur de collons, però molt més ciclable del que em podria imaginar, més del 90% es pot fer pedalant excepte baixades impossibles, però el que ho fa més dur és la pluja i encara més quan cap el km 50 el que era aigua es tranforma en pedra, era com si m'estiguèssin clavant desenes d'agulles amb mala llet a la vegada, horrible! Deurien ser uns 10 minuts, possiblement els pitjors que mai he passat sobre d'una bici, semblants als de la Volta a la Cerdanya que era la Volta al Canigó. A la que perdo alçada deixa d'apedregar, però estic xop i fot un fred que t'hi cagues, per sort les rampotes de desprès del Pantà de Sau fan que pugui tornar a moure les celles que les tenia congelades, només calia veure el terra blanc de la pedra per saber que feia fred.

Des dels primers km's que em quedo sol, només avanço a un parell i veig a l'Oriol que no para de trencar cadenes i punxar rodes, jo l'atrapo, ell repara i em torna a avançar, així fins que torna a trencar alguna cosa, em va fent la puta goma. Per darrera no veig a ningú en molt troç i pel davant encara n'avanço a un que va cadaver i quan li pregunto que com va ell m'obsequia amb una sonrisa de la muerte.

Per sort els km's finals ja no plou, però la cadena de tant en tant s'enganxa, els canvis van fatal i em quedo sense pastilles de fre al darrera, la maneta de fre em toca al puny i se sent un fantàstic soroll de ferro, però per sort el del davant encara va bé. I enfangat i xop arribo a St. Hilari desprès de 100km amb 7,50h, 3.525m de desnivell i en 6ena posició. La primera posició és pel Llibert Mill, segon el Paco i tercer el Marc Trayter, unes putes màquines que s'han escapat en els primers km's.

Quan arribo de seguida pregunto als de l'organització si saben res de la Carol i eh! em diuen que està en cursa, que com a mínim ha passat pel control del km 70, visca! També arriba l'Epic que fot més bona cara que no pas a l'acabar els 45km del GP de la Selva i finalment arriben el Power i la Carol feta un cristo plena de fang i encara més xopa perquè ha pillat una altra caiguda de pedra i més pluja, però ha acabat!

Aquest cap de setmana farts de pluja anirem a la Maraton de los Monegros al quasi puto desert... com plogui el proper cap de setmana baixarem al Sahara!!!


Abans de començar tot era gresca i xerinola... i les bicis al fons impolutes, 100km desprès fetes una merda!


L'Epic a l'acabar!


El Cesar i l'Alkon, el kamikaze pedalador.


Santi!


Arriba la Carol...


... i el premi a l'esforç!

Etiquetes de comentaris:

7 Comments:

At 01 de maig, 2009 19:46, Blogger Power said...

Ets un putu crak fen putes croniques XD

 
At 01 de maig, 2009 21:16, Blogger Eugeni said...

L'ho de pedalar amb aigua i molt fred ho he viscut(remember El Soplao 2007), pero pedregant ja ha de ser la hostia!!!!

Ens veiem als Monegros!!!!

 
At 02 de maig, 2009 00:14, Blogger mercè!! said...

Ostres carles!! aquest any a la transalp volaràs!!

 
At 03 de maig, 2009 00:27, Blogger RAMONET said...

Esteu ben torrats!!! Com diria la meva yaya: ¡¡Quines ganes de fer vos mal!!!!
Jo no vaig a les Guilleries ni en sec...

 
At 03 de maig, 2009 09:24, Blogger Bucles said...

Sense comentaris... Soc un puto rajat... però de la que em vaig lliurar. Enhorabona a tots i sobretot a la Carol.
Per cert, ahir em vaig fotre un pinyo de collons. Tinc la cara que semblo Frankenstein. Després, si tinc una estona, penjo una minicrònica explicant detalls

 
At 04 de maig, 2009 20:17, Blogger Charlie! said...

Però que t'has fet Àngel?¿?¿!!!!! La croqueta?

 
At 05 de maig, 2009 07:44, Blogger Nuria (Tnt) said...

Ostres i jo sense enterar-me de res!!! Felicitats Charlie i sobre tot a la Carol, ueeeeeeeeee!!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l