RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

diumenge, de maig 04, 2008

03.05 BREVET 400 (Manresa)
by Charlie!

Al mòbil tinc una alarma que posa "brevet" i que la molt puta està configurada a les 4:00 del matí, perquè a les 6 començen les brevets, avui toca la de 400km amb el mateix recorregut que l'any passat, serà un dia de rodar i rodar per carreteres inacabables, molt sol i espero que sense vent!

Mentre ens estem preparant per a la sortida davant dels nostres nassos pasa un accident salvatge provocat per un parell de fills de puta borratxos al volant d'un BMW. De lluny i cada cop més aprop es va sentint com un cotxe va fent trompos fins que apareix on estem nosaltres i en la curva de davant del PCBonavista el tiu gas a fondo i PATAPAMMMM!!!!! Dintre de la sort que no va atropellar cap ciclista que haguès estat el més fàcil, va anar a empotrar-se contra la furgo d'un que venia a la brevet. Resultat, ningú va pendre mal, però la furgo a pendre pel cul.

Encara que nevi, plogui, hagi alerta nuclear o xuclateda a l'Ebre, amb puntualitat extrema començen les brevets, així que endavant! M'acomiado de la Carol que ha tingut la valentia d'enfrontar-se a 400km, estic convençut de que els acabarà. Preveient que farà molt calor vaig amb molt poca roba i paso fred, així per entrar en calor just abans de començar les primeres rampes acelerada i ja ens escapem una grupeta de 6: Jordi Flores "Crash", Josep Santasusana, Eugeni, Ramón Rosanas, Xavi Octavio i jo mateix, Charlie!, on trobem a faltar el Xavier Novell que està de baixa. De seguida agafem distància anem devorant km's. Passat Igualada enmig d'una recta hi ha una rotonda, doncs uns xavals en cotxe s'han anat a empotrar contra l'únic cartell que hi havia. Jo als borratxos al volant els faria pedalar 100km per cada grau de més que donin al control d'alcolèmia... encara que veient la pinta que foten tots moririen als pocs km's de pedalar, colla de desgraciats.
El ritme amb el que anem és molt viu, ja m'encarrego de que sigui així, jejeje... i sense donar-nos compte ens plantem al primer control prop de Ciutadilla (km 78,7).

Fins al segon control d'Alcarràs (km 140) res a dir més que rodar i rodar, on ja es comença a notar el vent que no ens deixarà d'acompanyar tot el dia, es farà durillo! Continuem per una carretera totalment secundària i mal pavimentada, perquè asfaltada li queda massa gran, on tot va vibrant, tinc la mitja neurona rebotant per tot el cap, així que quan arriba la carretera bona abans de Binefar amb l'olla girada faig un relleu d'aquells que fan mal, just aquí comença l'únic portet del dia i si vull intentar una escapada necessito estovar a la grupeta, però avui serà molt difícil, el port és molt curt i desprès queden quasi 200km de rodar i més rodar amb vent de cara.

Arribem a peu de port i ostres! el Jordi s'ha quedat, ara em sap greu, jo volia estovar-los però quedar-se tirat en aquelles rectes i amb vent és una putada de les groses.... els 5 restants continuem pel portillo, on enmig del tot sec i desèric i en plena calorada estàn regant l'únic camp que hi ha amb abundant aigua on només hi ha fang i ostres! el camp de fútbol d'herba natural del poblet fa goig, ni en el millor càmping de 5 estrelles... no estàvem de sequera? En el Polar marca 30ºC....

El portet puja suaument i al final hi ha unes rampes on el Xavi (a partir d'avui "el juvenil eixelabrat") comença a fer cambis de ritme, aquest tiu li ha pillat una insolació, jejeje!! El port s'acaba i pugem a Benabarre on hi ha el tercer control (km 226,65)

El Xavi arriba una mica retrassat amb la "sonrisa de la muerte", ha tingut un problema amb la cadena i comença a pagar l'esforç dels canvis de ritme d'abans. I just a la sortida del control l'Eugeni i Josep crec que han punxat perquè es queden enrera i diria que estàn mirant la roda del Josep, la resta continuem rodant una mica més lents per veure si venen, però a l'arribar a les rectes i no veure'ls ni de molt lluny, reprenem el ritme i començem a rodar fort, fins que en un moment em giro i només estem el Ramón i jo, veig al Xavi molt lluny, uf! no queda ni res i ara ve un troç molt pesat i dur de cap. El Ramón és un fantàstic rodador i patidor de la bicicleta, si malament no recordo aquest any passat va fer la PBP en menys de 50 hores. A les pujades li costa una mica, aquí vaig millor jo i plegats anem fent relleus sense parar més que un cop a omplir de líquid, rodem molt ràpid tot i el fort vent que no para de bufar. Finalment arribem a Pons on hi ha el quart control (km 328,58)

Signem en un resturant pijo i continuem desprès de veure'ns quantitat industrial de líquid, això ja ho tenim encarat. La carretera fins a Calaf va pujant sense parar i al final hi ha unes rampes dures on el vent encara les endureix molt més, finalment arribem a Calaf, veure el característic campanar sempre és síntoma de que Manresa està molt aprop. La gent sempre diu que de Calaf a Manresa tot és baixada i que ja està fet, però això de seu ser de tranquis, si portes rebentat la patata 12 hores i la baixada la fas també amb la patata que et surt per la boca i fent relleus i apretant en els repetxons, la cosa és fa dura. Finalment arribem St. Joan de Vilatorrada, Manresa! i finalment al PCBonavista.

Ha estat durillo per la calor (en una farmàcia marcava +33ºC!!) i sobretot el vent, però tot i així he rebaixat en una hora el temps de l'any passat en exactament el mateix recorregut! I a més em arribat abans de que obríssin el control d'arribada que està marcat en 13:28h el millor temps, hem rebentat el crono, visca!!!!!

13:13:45h**(2007 -> 14:09:39h)
402,5km****(2007 -> 404,6)
31,7km/h***(2007 -> 30,2km/h)
3737m******(2007 -> 3735m)

20 minuts desprès arriben l'Eugeni i el Josep que no havia punxat, se li havia afluixat la maneta de cambi i ja passa molta estona i no veig arribar a ningú més. Com que espero a la Carol vaig a sopar en un bareto de currantes de per allí aprop, faig una dormideta al cotxe i uns estirament, fins que a les 12 de la nit en punt arriba al Carol, ho ha aconseguit, s'ha cascat els 400km!!!! Està cansada i ho ha passat malament, això de rodar tant no se li dóna bé, millor en pujada, però eh! ha acabat, fantàstic!!! Ja se sap, el ritmobisonte "és el ritme que et durà lluny i no et cansarà, visca el ritmobisonte!!!!!"

Per haver-me cascat 400km a 31,7km/h encara faig bona cara, visca!!

L'Eugeni i en Josep Santasusana, el més selecte del Berguedà.

Aquí està el Jose Garcia, una de les persones que admiro profundament i estic orgullós de conèixer, no es perd cap brevet. Quasi 70 anys i era el que més fresc va arribar de la seva gruepeta, un vell roquero d'etern esperit jove.

"El dolor és temporal, la covardia per a tota la vida". Ha patit i quan el més fàcil haguès estat retirar-se amb qualsevol excusa barata com un covarde, ha continuat i ha acabat. Fantàstica!

Etiquetes de comentaris:

14 Comments:

At 05 de maig, 2008 06:38, Blogger xavier novell said...

FELICITATS ALS 2 !!!
estic orgullós de que us hagi anat molt bé, molts records companys.

RITMO BISONTE , A TOPE!!!

jose garcia "forever"

At 05 de maig, 2008 07:06, Anonymous Anònim said...

jajajajajaja.... no sé si escriure crónica o amb el careto que faig a la foto ho dic tot....!!! ;)

-c

At 05 de maig, 2008 07:40, Blogger Nuria (Tnt) said...

Esteu com un llum, peró us admiro. ;)

At 05 de maig, 2008 08:11, Blogger Eugeni said...

Charlie, ets un crack, la Carol un altre!!!

At 05 de maig, 2008 09:47, Blogger Spaghetti Power said...

No es pot expressar l'admiració que sento per voslatres!!
Caro la pedals caura, no pateixis!
Felicitats, a tots els breveteros!!
La veritat es que no hem puc ni imaginar que son 400km sobre una bici!!

At 05 de maig, 2008 13:07, Blogger Espaibici said...

no se quí és més maquina dels dos, el charlie! per fer aquets temps o la carol per matxacar totes les brevets el primer any que s'ho proposa...

felicitats!

At 05 de maig, 2008 17:12, Blogger xavi said...

Quina por !!! amb un día feu el que jo en un mes !!! ups

At 05 de maig, 2008 19:18, Anonymous Anònim said...

enhorabona germà! com es nota que tenim la mateixa sang... jeje :-)
i moltes felicitats Carol! vigila amb aquest que en tres anys et veig prenent sortida amb el dorsal a Paris...

At 05 de maig, 2008 19:36, Blogger xaviercortes said...

Hola company, ja veig que la Carol al final ha fet el brevet, ja li deia jo que si volia el faria, i a tu Charlie moltes felicitats per el gran brevet que has fet.
Jo no he pogut venir per que tenia obligacions, ja saps!!!!!.Però m he cascat entre els 4 dies 500 km.
Ens veiem a la sortida de la BPB.

Felicitats a tots dos

At 05 de maig, 2008 19:40, Blogger pelaroques said...

Charlie, a més de ser el millor, ets el més generós: l'estona que varem anar junts, no vas escatimar cap esforç en donar els relleus més llargs i difícils (vent de cara i llargues rectes).

Josep Santasusana

At 05 de maig, 2008 21:58, Blogger RAMONET said...

De genolls davant de Jose Garcia!!
Ara ja només us queda la BPB, Carol ara ja no tens excusa "només" son 200 kms mes. jejeje i Carles tu escapat desde Castellar del Valles, jejeje, a mueeeerteee!!!!!

At 05 de maig, 2008 22:51, Blogger Charlie! said...

Carai tu, quina gentada per aquí, fa goig veure-ho!! Ens veiem a la BPB, la festa de les festes!!

At 06 de maig, 2008 03:01, Blogger Alexandre Maymó López said...

Felicitats pel temps que vareu fer!!!

Nosaltres ens ho vàrem tornar a prendre amb molta calma i al final vem arribar a les 3 del matí...jejeje.

A la BPB espero anar més per feina però ja us deixo a vosaltres la responsabilitat de fer un bon temps...jejeje. Que jo aquest any de moment no he entrenat, ni 3.000 kms portaré!

Vinga, salut!

At 07 de maig, 2008 19:23, Blogger Ro said...

Charlie! a miapuesta.com hi ha una aposta per veure a quin kilòmetre t'escapes!!!
Si ho fas abans del kilòmtetre 1 es paga a 50 a 1, si ho fas a l'últim kilòmetre es paga 10 a 1 i si abandones es paga 500 a 1!!! jajajaja.