RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dijous, d’abril 17, 2008

¡¡¡¡¡MEEEERDA!!!!!!
by Ramonet

Com deia a la meva ultima crònica el mal que em feia no pintava massa be. El dolor semblava que em baixava durant la setmana, em costava molt omplir els pulmons però pensava que seria del mateix cop. Així que dimarts vaig seguir fent els meus quilometres (4 h), ofegat però bueno.
El dimecres però vaig quedar amb l'Arnau per anar a fer la volta per els Carros i Estenalles, jo encara vaig allargar una mica mes la volta (Arnau soc un il·legal, jejeje) fins els 140kms. Les sensacions bastant dolentes, impossible passar de 160ppm i super ofegat.
El problema va ser el dia següent, quin maaaal!!! semblava que tingues algú punxant-me al pit cada cop que volia respirar o moure'm. A la fi vaig anar a urgències on em van diagnosticar "esguince costal" i descans.
De moment aquest finde no hi ha Open de Barcelona i al següent ja es veurà... Quina ràbia!!!!


El parte....

12 Comments:

At 18 d’abril, 2008 15:57, Blogger Charlie! said...

Joder, els de l'hospital ja et deuen conèixer, quina putada!!!! Res, a veure les corralines i rebentades des de l'altra banda... mira la part bona, com que segur que plou no s'embrutarà la bici ;)

.... 4 hores....
.... 140km.....

aaaaaapali, un altre que no entrena, jajaja!!!!

 
At 18 d’abril, 2008 16:14, Blogger xavi said...

Nano quin any que portes !!!
amb la costella feta un nyap i fen kilometrades ... ilegal

 
At 18 d’abril, 2008 17:03, Blogger carooooo said...

vaja!!!!

doncs a recuperar-se!!!!!!!!!!!!!

-c

 
At 18 d’abril, 2008 17:59, Blogger Miki said...

Perju!!! Res, a recuperar-se aviat i a seguir afinant (més!)

 
At 18 d’abril, 2008 19:03, Anonymous Anònim said...

Per cert Ramonet suposo que li has deixat ben clar a el metge que per tu descans = 4h de rodillo!!!
Que li ha semblat?

A recuperar-se!!

Ribi

 
At 18 d’abril, 2008 20:22, Blogger KORE said...

Deja de fumar Ramone, que seguro que es de eso!!!

 
At 19 d’abril, 2008 10:23, Blogger pedalant pels andes said...

Quin podrit!!!

Em rebenta a mi, allarga la sortida, i tot això estant xungo!!!! (i menjant special K)
Va Ramon, que no em fas pena: una setmaneta de descans ara que no hi ha curses importants, i a obrir gas de nou... Això sí, apren a respectar els companys, que després n'hi ha que et fisuren noséquè ;-)

Una abraçada
Arnau

 
At 19 d’abril, 2008 13:15, Blogger KORE said...

Que no hay curas importantes? Joder cada fin de semana toca una!!! Y dentro de dos a Copa Marathon en territorio Español!!!
Casi nada!

 
At 19 d’abril, 2008 21:23, Blogger Karpas said...

Joder macho, kuidaros un poco!!

Saludos y recuperate pronto!

 
At 20 d’abril, 2008 11:44, Blogger Fcesc said...

Ramon, a recuperar-se!!!

 
At 21 d’abril, 2008 09:43, Anonymous The Psycho said...

Que no sigui res! ens veiem a les copes! Cuida't

Salut.

 
At 21 d’abril, 2008 16:40, Blogger RAMONET said...

Gracies a tots!!!!
Ahir el primer dia de rodillos, 1 hora super tranqui. Avui mes rodillos pero impossible passar de 120ppm que m'ofego.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l