RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dimarts, d’abril 29, 2008

Els senyorets d´Avinyò(5/7 Open)

Després de rentar la bici i posar-la apunt de la bogeria de la setmana pasada (alguns s´estan forrant amb mi), aquest cap de setmana va tocar Avinyò. Per la Nit trucada a Robert, que estava de sopar familiar i a Kore per organitzar tema cotxes i al final decideixo anar tot solet, ja que havia de tornar ràpid després de la carrera. Arribo diumenge, xerro una estoneta amb The Psyco i surto a escalfar, ni rastro del resto de bisontes, ens criden a la Sortida i ni rastro de bisontes……uyyyyyyyy!! Per cert, algú em podria explicar perque els diumenges a les 9 del matí ja li he hagut de fer dues visites al Sr.Roca? El tio es insaciable….
De la carrera, donçs poc a dir, molta gent a la sortida, suposo que molts amb el mono de no haber corregut el pasat cap de setmana, alguns ilustres i al final molts pocs en acabar entre caigudes, punxades, crec que la última trialera li ha pasat factura(que no fractura) a més de un... Jo aquest cop m´he salvat i no he fet el croqueta, com de costum!! Per la meva part al final m´he trobat bastant millor que la setmana pasada, gaudint moooolt a la trialera de final de volta…. Les primeres voltes amb alguns del bicisprint i ja apartir de la tercera patint en solitari. Al final segueixo 10é de la general….je,je! Entre Freixer i Armero….que clase. Jo he necessitat 5 curses per tenir el mateixos punts que ells en 2……


Classificació cursa
Classificació General

Etiquetes de comentaris:

8 Comments:

At 29 d’abril, 2008 11:38, Blogger Ro said...

Grande, Grandeeeee!!!
Ets el meu heroi silenciós!!!

Jo hi volia anar, però entre el tute del dissabte i que vaig anar a dormir passades les 3 de la matinada no vaig tenir collons de llevar-me... i sort que no ho vaig fer pq el mal de cames era considerable!!!

Aquesta setmana a reafirmar-te en el Top-10!!!

pd: Tornaras a estar sol... jo que havia de fer tot l'Open i al final sols he puntuat en dues, jajajaja.

 
At 29 d’abril, 2008 14:42, Anonymous The Psycho said...

Molt bé tiu, acabar a Avinyó es molt important ja que despres de la de Prats son de les curses mes dures. Encara així el circuit es força atractiu. Jo al final no vaig poder acabar, ja que vaig punxar 2 vegades... Ens veiem a Castellterçol!!

Marc.

 
At 29 d’abril, 2008 15:29, Blogger KORE said...

GRANDE GRANDE!!!!

Esto es un equipo y lo demas son tonterias!!!

ANIMO CARRAS!!!! la general final dentro de la pomada ehh!!!

Nos vemos a la tarde jejeje

 
At 29 d’abril, 2008 18:02, Blogger Carlesepic said...

Oye Kore, y tu? no fuiste a ver el circuito, pa correr a muerte? ke paso mi amol!?!?!

 
At 30 d’abril, 2008 00:01, Blogger Charlie! said...

Carras, ja només queden dues curses, això està fet!!!!!!

 
At 30 d’abril, 2008 08:22, Blogger KORE said...

Ui yo flipo... desaparecen mis comentarios... joo

Bueno repito, viernes entreno a muerte en el circuito y domingo tactica de entreno alpcrossiano jajajaa

 
At 30 d’abril, 2008 10:46, Blogger Blanesalcor said...

Se habrá colado un haker informático!

Molt bé amor !!!!!

Ahí dejando el listón bien alto !!!

Venga que esto ya lo tienes !!!

 
At 30 d’abril, 2008 12:32, Anonymous Anònim said...

tralaraaaaaaa!!!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l