RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dimecres, de març 12, 2008

RAMON EL RODAMON- Panamá city (Panama) by Ramonet
Ara mateix estic escrivint des de ciutat de Panama, a la grandiosa estació d'autobusos. Aquests últims tres dies per tornar-se boig, uns 300 kms per autopista, la majoria amb vent de cara, sobretot cap a les 11 del mati, hora que s'aixeca una ventolera que passes d'anar de 20-25 km/h a 10/15 km/h. Entre el vent bastant salvatge que bufa, alforges, parafangs, i d'altres invents la bici es com una vela i jo el torrat que la intento dominar.
Ahir a sobre jo volia dormir a uns llocs que sortien al meu mapa de la costa del Pacific, la meva sorpresa va ser que per entrar en aquell poble es necessitava un passe, i el poble del costat ple d'hotels i cabanyes el mes econòmic em demanaven 50$, vamos no loco. Així que em va tocar fer mes quilometres a "cara perro" fins anar a dormir a tot just 35 kms de la capital. Per el que he comprobat a Panamá es dificil trobar lloc on dormir, sobretot economic.
De totes formes sort que em va tocar anar a dormir aprop de la capital, per que avui de 35 kms que tenia que fer al final m'han sortit 80 kms, tot donant voltes.
Primer que de Panamà ciutat no tinc ni un simple plànol de carrers, ni tinc la mes mínima informació de res. Jo tenia que anar a la estació central d'autobusos, casi tan gran com l'aeroport del prat, i a una resclosa del canal de Panamà.
Jo volguen-me passar de llest primer he agafat una carretera que bordejava el canal, pensant que així podria seguir el recorregut del canal, però la meva sorpresa ha sigut desprès de fer 4 kms es que era zona restringida, un altre cop tornar enrere. A la que he tornat a la carretera principal al anar a creuar el Puente de las Americas que dona entrada a la ciutat em trobo un poli, jejej, els meus amics, i em diu que per allà no puc passar en bici, el millor es que no hi ha altre manera. Despres de trucar per radio i dir-li que no tenien cap cotxe patrulla aprop, ell "ni corto ni perezoso" para una furgo, fa pujar la bici, i el tio de la furgo em porta fins l'altre banda del pont.
Un cop a l'altre banda, despres de fer mil pirules per una especie de rondes o autopista (contra direcció, creuar per el mig...) i preguntar a deu mil personas. A la fi un taxista que curiosament em para dient-me que m'havia vista aquest matí al sortir des d'on jo havia dormit, m'indica una mica clarament.
Aconsegueixo arribar a la terminal d'autobusos, compro el bitllet de bus que em surt avui a les 22 hores, i em disposo a sortir de la terminal, però em lio i em foto per un lloc on no podia, després de preguntar a un poli per anar cap a la reclusa de Miraflores, truca un altre cop per radio a un company, quina paciència tenen... jejeje, i en un tres i no res es presenta un poli amb moto que m'acompanya per sortir d'alla on no podia estar i em porta fins el creuament de la carretera cap a Miraflores, uns 3 kms. La gent mirava una mica raro un poli a 20km/h amb un ciclista a roda, jejeje.
Un altre cop preguntant i preguntant (que txungo es no tindre ni guia ni plànol de carrers) arribo a la reclusa, li deixo la bici al guàrdia, i després de pagar 8$ (lladres) vaig a veure passar vaixells. Mes que res que em feia ràbia després del camí fet no anar a veure el canal.
Ara ja només hem queda deambular per aquests mons fins dissabte que surt el meu avio, de bici ja res de res, a descansar fins que torni, bueno potser l'agafo algun dia per donar una volta per San José, però poca cosa. Ara el pitjor 15 hores de bus fins San José i dissabte el viatge amb avio, una pesadilla...



Pura autopista. Quin aburriment!!


La meva cara al final del dia, amb tant vent i sol es perden moltes neurones...


Aquest pont es el que pretenia creuar.



El canal....
Santiago - Penomé
103,2 kms
6:01:20 h
17,1 km/h
Penomé - Chorrera
127,9 kms
7:02:36 h
18,1 km/h
Chorrera - Panamá
81,2 kms
4:32:49 h
17,8 km/h
kms totals: 4.844 kms

Etiquetes de comentaris: ,

9 Comments:

At 13 de març, 2008 00:08, Blogger Charlie! said...

Al finals els polis et trobaràn a faltar quan tornis... tranquil, aquí els mossos t'esperen amb la seva habituals simpatia i ara tenen càmares a les comisaries i als calabozos, estaràs segur, jejeje!!!

 
At 13 de març, 2008 07:56, Blogger Ro said...

Ostres Ramone!!! Com passa el temps!!! Si sembla que fos ahir que vas marxar...

No ens diguis que no faràs l'últim esforç per arribar als 5000 km!!! Però que són per tu 156 km de no res?

T'esperem impacients per anar a rebentar la patataaaaa!!!!

 
At 13 de març, 2008 07:58, Anonymous IKIKOMORI said...

Es lo que tiene un pueblo controlado por USA. Nos vemos el DOMINGO!!!

 
At 13 de març, 2008 09:47, Blogger CARRAS said...

Ánims Ramone....Ja quedarem aquesta setmana per fer un Calimotxo(como los que prepara mamà)! I ens expliques les aventures...

 
At 13 de març, 2008 18:44, Blogger Charlie! said...

Anirem a celebrar-ho al xinès?¿?¿?!!!!! O als Bandolers a fotre'ns fins al cul d'embotits i merda?

 
At 13 de març, 2008 21:59, Blogger CARRAS said...

Charlie!
Si vols fer fondo vine en bici de carretera a la molsosa, et portem la btt i corres, i per estirar les cames vas tornant cap a Barna amb la flaca per estirar les cames.....je,je! O la versi� light: vens a fotre quatre crits amb la flaca!!!

OK! Pel Ramon buscarem un lloc amb men� que facin arros bullit, pollastre planxa i barrites Special K de Postre.... ah! Y per contra-restar tanta salut! KKKKAAAALLLLIIMOTXO!!!!

 
At 13 de març, 2008 22:10, Anonymous Anònim said...

.....o combinem el calimotxo amb espaguetis, que veure el efecte espersor que recrea el Ramón quan fa aquesta barreja mola molt.....jejejej.... El que val, val tú!!!

;-),

Ramón!! recorda portar les barretines catalanes que deuen vendre per allí en plan souvenir !!

Laury

 
At 13 de març, 2008 23:25, Blogger RAMONET said...

Eiii penya txunga!! que jo no torno fins diumenge per la tarda. No puc anar a la Molsosoa, pero un chino guarringongero, que per cert aqui he anat a 3, no m'ho perdo. jejeje.
Pero tranquis que d'aventuretes no explicaré moltes, que tinc memoria de peix. Ja no m'enracordo ni de Nicaragua.

 
At 14 de març, 2008 10:31, Anonymous ikikomori said...

SANDINISTA!!!!!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l