RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

divendres, de febrer 15, 2008

RAMON EL RODAMÓN - San Miguel ( El Salvador) by Ramonet

Demà ja sortiré d' El Salvador es un país del que per la meva ignorància no m'esperava res, el tenia com un país de pas, i la veritat que m'ha sorprès bastant, i m'hagues agradat poder recórrer amb mes tranquil·litat.
Ara estic a Sant Miguel em sembla que es la segona ciutat mes gran després de la capital. Tot i això es bastant petita 180 mil habitants.
Ahir un dia memorable, vaig pujar a un volcà situat a casi 1600 mts, el problema es que venia des de el nivell del mar. A les 7 del matí ja estava pedalejant per evitar una mica la calor, tot i així es impossible, a les 8 ja passa dels 30º.
A dalt del volcà hi ha un poblet que es diu Alegria (amb aquest nom prometia), jo tenia pensat passar la nit allà, però després de menjar-me un parell d'hamburgueses vaig decidir anar a veure un llac que esta situat al crater del volcà, les aigües del qual tenen "azufre", com el George Bush, jejeje, i diuen que son medicinals, així que no m'ho podia perdre.
El camí de pujada al llac "de locos", tot amb plat petit i pinyó gran i fent esses, era com un empedrat però en plan bestia. El mes flipant es que a un noi li vaig preguntar per anar al llac i el tio em va acompanyar fins a dalt amb la seva bici "customitzada", jo ho vaig passar malament però ell casi es mort. Jo com a bona persona li vaig donar aigua, jejeje. Em va dir que anava fins allà dalt a fer unes oracions, no entendre mai com son tan religiosos, es increïble, suposo que ells tampoc entenen per que jo viatjo amb bici, m'acostumen a preguntar que si es una promesa.
Per fi un cop arribat a dalt el paisatge increïble, li vaig preguntar al guardià si podia acampar allà, i em va dir que cap problema. Vaig anar a una tenda a la aldea del costat i vaig comprar aigua, fanta i galetes (per sort sempre porto arros) i a passar el dia en el llac amb un banyet inclós.
Es fantàstic passar un dia amb menys de 5 euros jejeje.


Aquí les armes de foc son el mes normal del mon.


El camí de pujada al llac, 2 kms d'infern. A la baixada vaig rebentar la valvula del pneumatic.


La sortida del sol desde la meva "casa".

Zacatecoluca-Alegría
89 kms
5:45:00 h
Alegría-San Miguel
50 kms
2:31:00 h

Etiquetes de comentaris: ,

3 Comments:

At 16 de febrer, 2008 10:26, Blogger Noe said...

Que invidia me das...snif snif. Tu sigue poniendonos los dientes largos con tantos "amaneceres" asi.

Pasatelo bien gordo!!

 
At 16 de febrer, 2008 12:39, Blogger Charlie! said...

Tiu, porta una mica d'aigua d'aquest llac en un botellín, potser és energètica.... jo m'ofereixo per probar-la, jajaja!!!!

 
At 16 de febrer, 2008 23:21, Blogger RAMONET said...

L'aigua tenia molt mala pinta, jo banyarme encar pero el cap ni el vaig ficar.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l