RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dimarts, de febrer 26, 2008

RAMON EL RODAMÓN - Cañas (Costa Rica) by Ramonet
Després de diversos dies sense trobar connexió "normal" a internet per fi trobo una. Ara ja estic a Costa Rica, amb tants països i tantes monedes a vegades no se ni on estic, "de locos".
Anem per parts, des de Granada vaig seguir cap al Sud, per anar fins a la població de Rivas on agafar un ferry per arribar a la illa Omepete, situades al centre del llac Nicaragua.
El ferry tremendo, allà hi foten camions i tot, hi ha 1 hora i mitja de camí, i pots te tres "pisos", el de dalt es semblant als autobusos que hi han a Barcelona per turistes, el del centre amb aire condicionat i el de sota el mes econòmic, jo com bon català vaig agafar el de sota. Durant tot el viatge ens van ficar la modernissima pel·lícula Rocky IV en blanc i negre, però el millor es els marejos que agafava la gent, jejeje, alguns no arribaven ni al lavabo per vomitar. Es un llac però fa molt vent i hi han moltes onades.
El que respecta a la illa un lloc increïble, un altre destí que m'apunto per el dia que em jubili comprar-me una caseta, super tranquil. La illa consta de 2 volcans, un de 1600m i l'altre de 1300, només hi ha una carretera que conecta els dos pobles mes importants, bueno es carretera però que es com "enrajolada" i te uns 20 kms, jo com no la vaig fer d'anada i tornada, la resta son camins i passo. El millor que encara no està excessivament explotada turisticament, i hi han alguns "campings" o d'altres allotjaments.
El dia següent un altre cop el maleït ferry i cap a Costa Rica, una aburridissima carretera amb el vent un altre cop com a protagonista.A sobre un altre cop creuar un altre frontera, ja fa mandra!!!Això si un cop a Costa Rica tot es diferent, ja no hi han cotxes destertalats, motos amb 4 presones, bicis amb 3, gent venen a mitja carretera, gent al costat de la carretera amb poca feina... Jo em quedo amb Nicaragua i mes al nord, aixó sembla America jejeje. Fins i tot jo soc mes moreno que molts.
Des de que he entrat a Costa Rica ja he trobat a 2 altres ciclistes, un ahir, en el mateix poble on jo dormia, el tio un suïs, que va cap a Mèxic, almenys vaig passar la tarda entretinguda, el millor la bici que portava, el millor per viatjar, quina enveja!!!
Avui he trobat un altre un yankee boig, mes abaix hi ha la foto, el tio ha voltat per mig mon.Des de Guatemala que vaig despedir el Jordi que no havia trobat mes ciclistes, cada cop que et trobes amb un, es inevitable la parada i xerrar durant mooooolta estona, el millor es que els dos només parlaven angles, i el meu angles es fatal, però no se com però ens entenem, em sembla que al final n'aprendré i tot.


Passant l'estona per la illa, aquest es el volcà mes alt, preciós. Es pot pujar caminant, l'excursió dura unes 10 hores, jo passo!


La posta de sol a la illa vista des de la meva casa, o sigui la tenda. No es un mar es el llac.


Això es la vista de del mateix lloc a les 6 del matí l'hora que m'aixeco. En els arbres que tenia sobre hi havien 2 "monos araña" cridant com bojos.


Aquest era el meu casc, ja cansat de portar-lo tot el dia lligat darrera i no fer-lo servir. Des de Mèxic no me l'havia ficat ni un sol cop. Jo li vaig regalar aquest bon home, el tio mes content que unes castanyoles i jo també. jejeje


Entrada a Costa Rica.


El gringo boig, portava un "ferraco" de bici, i les algorges no diguem. Amb aquesta bici ha recorregut 22 paisos.

No m'he portat la llibreta o sigui que ho fico de memoria...

23-02-2008
GRANADA- ILLA OMEPETE
120 kms

24-02-2008
ILLA OMEPETE- LA CRUZ (Costa Rica)
80 kms

25-02-2008
LA CRUZ- CAÑAS
110 kms

Etiquetes de comentaris: ,

4 Comments:

At 26 de febrer, 2008 09:51, Blogger Blanesalcor said...

Ramoné !!!! quina vidorra tio !!!

Una abraçada!!!!!!

 
At 26 de febrer, 2008 10:19, Anonymous Anònim said...

Pesaooo

 
At 26 de febrer, 2008 17:22, Blogger xavi said...

Willy Fox de la bici !!! el america fot una pinta a indi flexa roja !!!! je je

 
At 26 de febrer, 2008 22:24, Blogger Charlie! said...

Jajaja, el yankie aquest supera al Coleman com a freaky!!!!! I el del casc et recordarà tota la vida, tot i que segur que el casc estava suat...

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l