RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dilluns, de febrer 25, 2008

COPA CATALANA MARATHON-FALS by Ro
Dissabte 23/02/2008:
Vaig sortir a l’hora dels vividors, com diu el gran Ibon Zugasti, i em vaig trobar amb el Kore... que si pum, que si pam... vinga que t’espero!!!. 10 minuts més tard ja el teníem vestit de romà i apunt per fer un últim test al seu dit polze que es va cascar la setmana anterior a Banyoles. Després de gairebé 40 km ja em va dir que segurament no aniria el diumenge a la Copa Catalana Marathon de Fals. El vaig intentar convèncer però...
A la nit tenia un sopar a casa i això va fer que no anés a dormir fins a les 2:30h de la matinada, i el despertador que havia de sonar a les 6:45h!!!! Això va fer que tingués els mateixos nervis que a la Pedals de Foc... L’últim cop que vaig veure el despertador eren les 3:00h, Aaaargggg!!!




Diumenge 24/02/2008:
Es curiós com és el cos humà... per anar a treballar, encara que dormi 7 hores, em costa una barbaritat llevar-me i en canvi per anar a patir com un ca*** em llevo d’un salt i amb els ulls oberts com plats.
Faig tot el ritual, agafo el cotxe tot sol i me’n vaig direcció a Manresa amb la ruta de camí fixada al cap. Arribo a Manresa i em fico per una carretera que vaig fer amb el Charlie! en la Brevet 300 de l’any passat tot creient que era per allà. Als 5 km he començat a sospitar i en una gasolinera he preguntat... Fantàstic, m’he equivocat de camí. Apa, torna enrere, torna a preguntar i ja finalment arribo a Fals... Això si, amb el temps just d’inscriure’m, rebentar el roca, canviar-me i saludar a la resta de delegació Bisonte formada per, per... però si sols hi ha el Charlie!. El Kore cascat, el Carras a Alemanya, l’Epic apunt de parir i el Ramone fent les amèriques!!!
D’escalfament sols faig 1,2 km justets, jajaja.



Per sort la sortida es fa super tranquil•la i em dóna temps a escalfar una mica més. El suficient per que al arribar la primera pujada una mica seria no em quedi més tirat que una kk. L’únic que d’haver escalfat més segurament hagués pogut seguir al meu “objectiu”... Bé, a la propera ho tornaré a intentar, jejeje.


Al principi anava amb el Diego i el Salamero del Ambisist i després ja els he deixat i he fet gairebé tota la cursa amb els mateixos. He anat atrapant gent cap al final i un parell m’han atrapat i deixat al principi. És el que te ser diesel i sortir amb el motor fred...



De la resta de la cursa doncs res a destacar a part del recorregut super guapo. El millor de tot un bobsleigh genial a poc de meta i el pitjor de tot doncs que a falta de 20 km se m’ha trencat el portabidó i he perdut tota l’aigua que em quedava. Sort de l’últim avituallament!!!
Anècdotes del dia: Jo traient el fetge a plat per una recta tirant a pujada i ens passa el Lozano com un avió. Després em trobo al Perarnau del Massi pixant i demanant-me una càmera (que li ha deixat el Ribi, jajaja). Ja molt més endavant em trobo a l’Argelaguer demanant una clau allen de bieles, com si la gent sortís a les curses amb una allen del 8 a l’esquena, jajaja. Pobre tio, per que anava molt bé.
A l’arribada m’ha tocat esprintar amb el José Marrase del Progress-OKI, però no l’he pogut guanyar... M’ha faltat una pujada dura per poder deixar-lo ja que en les zones tècniques anava millor que jo, però pujant anava jo millor.
Al final dels 64 km he fet el 18è general i 11è Elit... M’he de plantejar seriosament passar-me a Master 30, per que de ser-ho em sembla que no hagués baixat del podi en tot el que portem de temporada, jajaja (Cobarde, cobarde, cobardeeeee).
Destacar que els 4 primers (Joan Llordella, Israel Núñez, Freixer i Dario Gasco) han entrat en els 4 primers minuts i que el 5è (Carlos Coloma) ho ha fet ja a 10 minuts. També cal dir que surt d’una lesió a la mà i que a l’Isma l’hi han agafat rampes i ha acabat com ha pogut. Si es que això d’emancipar-se ja li està passant factura abans d’hora jejeje.
El Charlie! al final s’ha retirat... me l’he trobat a meta tossint com un gos. Recupera’t aviat que has de guanyar pernil a La Selva!!!




Al poc d’arribar jo ha arribat el Miki i més tard el Ribi. Aquests són incombustibles!!!

Aquest diumenge 29 la cita serà a Sta. Perpètua de la Mogoda, un circuit ideal per pillar pajarote del 15!!! A veure com es porten les Schwalbe Furious Fred

Classificacions [+]

Fotos by: http://www.bicicat.com/ [+] & Kore

3 Comments:

At 25 de febrer, 2008 16:59, Blogger Karpas said...

Creo que yo tb empiezo a ser un poco diesel, pero habra que entrenar para ser un TDI.

Nos vemos en Sta.Pepa!!!

 
At 25 de febrer, 2008 18:33, Blogger Isma said...

molt be... lo de reventar el roca també es farà mític!

Quan tingui pis flipareu... no em se fer menjar així que en 4 dies estaré més prim que el Laiseka!

 
At 26 de febrer, 2008 00:06, Blogger RAMONET said...

ESE ROBEEEEEEEE!!!!! Molt be tio vas com una moto, que cabronnn!!! Ara a disputar tota la copa catalana de Marathon.
Charlie! cabrón recuperat que un bisonte no es fica malalt, fijo amb la mala sort que portes si vens aqui pilles la malaria.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l