RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

diumenge, de febrer 10, 2008

CAP DE SETMANA INTENSIU by Ro



Després de 5 dies de no tocar la bici per culpa de la grip, aquest cap de setmana he pogut exprimir-me a fons. La idea era sortir tant dissabte com diumenge en carretera i fer kilometrada els dos dies. No tenia ànims per anar a córrer a La Selva.
Dissabte:
Surto sense saber com respondré després de tants dies sense tocar cap bici (ni la frikibike ;-)... aclaració per als mal pensats) i agafo la C-17 fins a La Garriga per estirar les cames. Les sensacions són bastant bones i agafo per Cànoves fins a Llinars del Vallès. Allà tiro direcció St. Celoni fins al desviament de Vallgorguina on trobo un grup de 15 o 20 triatletes que estan encerclant un cotxe conduit per un iaio... ¿? Jo vaig seguir amunt creuant-me amb l’Eduardo Gonzalo i ja baixant el portet tiro cap al mític Pollastre, on em creuo amb uns 20 Mazda MX3 descapotables, fins a Mataró. Allà agafo direcció Argentona i pujo pel no menys mític “Col du Parpers” (com diuen el Tiko i l’Ismael Ventura) i aquí em passen els 20 Mazda MX3. Cony de iaios amb rosses al seient del copilot!!! Baixant atrapo un trailer d’una autoescola i majuda a fer la pujada d’entrada a La Roca a 50 km/h. Després ja carretera de La Roca fins a caseta.
Distància: 140,2 km
Temps: 4h 42’
Desnivell: 1425 m

Diumenge:
Surto sabent com respondré després d’haver sortit ahir. Si, amb mal de cames i sense força, però pels meus coll*** que faré la ruta que tenia pensada.
Com ahir agafo la Meridiana per la C-17, però em desvio cap a Santa Maria de Montcada fins a Cerdanyola i allà tiro cap a Ripollet, Poligon Santiga, Polinyà, Sentmenat i Castellar del Vallès. Aquí ja constato el que feia estona que notava i és que la cosa no va molt fina. Ho constato per que arribo a Castellar amb 8 minuts més del que solc trigar fent aquesta mateixa ruta, però segueixo decidit a continuar... bufff.
De Castellar tiro cap a Sant Llorenç de Savall, Gallifa, Sant Feliu de Codines, Bigues, L’Ametlla del Vallès i finalment La Garriga. Sembla que avui tots els grups s’han decidit a anar contra corrent. M’he creuat amb multitud de grups, fins i tot un de amateurs amb un Spanish Champion, però en la meva direcció ni un... amb la falta que em feia poder anar a roda d’algú, ni que fos d’un carro tirat per mules.
Un cop a La Garriga he repetit el recorregut d’ahir fins a Llinars, però un cop allà he pujat per Can Bordoi, he seguit per Dosrius i he tornat a pujar el “Col de Parpers”, aquest cop arrossegant-me bastant i sense el camió que m’ajudés a entrar a La Roca. Finalment he agafat, igual que ahir, la carretera de La Roca on he passat a dos que estaven pixant a la cuneta i he pensat que llàstima que estiguessin parats per que tenien bona planta per poder anar a roda...
Doncs joder si tenien bona planta. Gairebé al arribar a la cruïlla de Vallromanes m’han atrapat i m’he posat a roda fins a Montcada a 40 km/h i tirant tota l’estona el mateix (que diria que era el Zamora, el triatleta!!!). A Montcada jo he seguit fins a Santa Coloma i ells s’han desviat i de 40 km/h he passat a 30 km/h i patint com un animal amb el vent de cara... ufff, que dur que ha estat... i més quan he arribat a la Meridiana i els he vist que passaven... aaargggg!!!
Distància: 140,3 km
Temps: 4h 53’
Desnivell: 1690 m

Doncs aquest ha estat el meu cap de setmana solitari preparant les properes curses. A veure que tal els ha anat a la resta de Bisontes a la cursa... Esperem la crònica!!!!

8 Comments:

At 11 de febrer, 2008 09:26, Blogger Blanesalcor said...

Colloneres Robert!!!, per estar pos-gripos...tela!!!

 
At 11 de febrer, 2008 16:18, Blogger Carlesepic said...

Si si els virus les van passar canutes, deurien dir -En vaya cuerpo hemos caido, este tio esta paya!! (paya=para allá)

 
At 11 de febrer, 2008 17:33, Anonymous alkon said...

el zamora el diumenge estava a l'ametlla a la duatlo, guanyant...

 
At 11 de febrer, 2008 17:43, Blogger Ro said...

A quina hora? Pq això era a les 13h gairebé... jejeje. És el que té no veure-li la cara... Doncs si no era el Zamora no em vull ni imaginar com deu anar ell per allà!!!

 
At 11 de febrer, 2008 17:51, Blogger Ro said...

Mirant per lawué he vist que va fitxar per ARGON18 i el sospitós en qüestió duia una ARGON18... Massa casualitats, no?

 
At 11 de febrer, 2008 17:55, Anonymous ikikomori said...

Era el, era el. Yo lo ví!!! Mientras hacia SNOW en uno de los saltos vi que estaba tirando de Rober!!!!

SIIIII!!!

 
At 11 de febrer, 2008 20:04, Blogger Nuria (Tnt) said...

Carai Ro...si aixó és el que fas per curar-te el refredat...millor no expliquis quan estas del tot sa.

A qui et debies trobar era segúr en Marcel Zamora. El seu germà, en Pau, era el del duatló de l'Atmella.
Si es que vaya família...

Peró res que envejar de la família Bisonte ;)

 
At 12 de febrer, 2008 07:53, Blogger Ro said...

Núria, quan no estic recuperant-me doncs el diumenge vaig a les curses i els dissabtes faig... dissabtes de delicatessens ;-) jejeje

Pau, Marcel... Cony, el meu cosí i el meu germà!!! (perdó per la meva ignorància)

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l