RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dimecres, de gener 30, 2008

RAMON EL RODAMON- Flores (Guatemala) by Ramonet

Ja estic a Guatemala des de fa 3 dies. Després d'uns dies sense crònica he avançat bastant, de Palenque a Flores.

Els 2 primers dias bordejant la selva Lacadona, dormint en fantàstics càmpings portats per comunitats indigenas, l'únic problema els maleits mosquits que es pensen que ets una diana i el segon dia de camping amb la pluja present, per sort nomes mentre dormia.

Els altres dos dies, un per pedalejar per terreny mexicà i després de creuar amb una barca el riu arribar a la destartalada frontera de Guatemala, sobretot per les seves carreteres, on ja cansat de tragar pols i que es feia tard vaig agafar un colectivo, amb la bici a la vaca on vaig fer els 60 kms mes còmodes de tot el viatge.

Al dia següent ja per terres de Guatemala, vaig fer camí fins a Flores, una avorrida carretera plana com la carretera de la costa i amb bastant poc trafic, la única novetat es que vaig trobar un català amb bici, hem quedat per demà passat en un poble per anar junts un temps, cap dels don son tenim la ruta massa fixe o sigui que improvisarem sobre la marxa.

Avui res, de relax i a visitar les fantastiques runes de Tikal.


¡¡¡¡PURA VIDA!!!!!


La millor forma de creuar la frontera, sense pedalejar.



Carretera fronterera de Guatemala, una autopista!!!


Per culpa d'aquests al final vaig agafar el colectivo, cansat de tragar pedres vaig parar una estona que es va convertir en una hora, els tios flipavan fins i tot del mapa. Al final el primer colectivo que va passar al bici al sostre i jo com un senyor.

Charlie! ara et toca actualitzar el mapa, a veure si trobes tot, jo crec que no... jejejeje.

26-1-08
Palenque-Chancalá (població mes aprop)
64,3 kms (es que vaig visitar les runes al matí)
3:24:00 h
18,8 km/h

27-1-08
Chancalá-Lancajá
97,3 kms
5:09:17 h
18,8 km/h

28-1-08
Lancaja- El Cruce (guatemala)
50,4 kms (pocas ganas...)
3:05:58 h
16,2 km/h

29-1-08
El Cruce- Flores
74,1 kms
3:32:00 h
20,9 km/h

kms totals: 1558

Etiquetes de comentaris: ,

8 Comments:

At 31 de gener, 2008 08:43, Anonymous Ikikomori said...

Ramone!!! Los mosquitos solo pican a la gente de sangre caliente. Que vas caliente? jajajaa

 
At 31 de gener, 2008 15:17, Blogger Ro said...

Caliente y húmedo!!!

Vinga Ramone, que ja et queda menys per donar la volta...

 
At 31 de gener, 2008 17:05, Blogger Blanesalcor said...

I jo em pregunto......???? si a les Rambles venen barrets de mexicà..... a Mèxic vendran Barretines Catalanes ??????

 
At 31 de gener, 2008 17:18, Blogger Carlesepic said...

Molt bé Ramone! ànims que ja fa baixada, això ja ho tens.

La foto de l’hamaca és brutal, quina enveja, des de aquí a l'oficina aquesta foto fa mal. bua bua mama!!

 
At 31 de gener, 2008 22:49, Blogger RAMONET said...

Laura el pitjor que aqui encara no he vist enlloc que venguin barrets mexicans. Es un mite!!!!

 
At 01 de febrer, 2008 09:33, Blogger Blanesalcor said...

Jajajaja !!!!! Epic, i et varen quedar bé les "metxes"????

En aquesta foto sembla que estas a la pelu...!!!!!!

.....per cert....ja esteu preparats per Riudarenes.....??????

Veu en off: .... podriem fer una porra....jajaja, la cosa està que treu fum.....

 
At 01 de febrer, 2008 16:09, Blogger xavi said...

WELCOME TO GUATEMALA GAUTEPEOR

 
At 01 de febrer, 2008 18:52, Blogger dani said...

Olé quin viatge Ramón!!
Disfruta-ho a tope que l'oficina no ens dona aquestes emocions!!!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l