RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dilluns, de gener 21, 2008

RAMON EL RODAMÓN - Tuxtla Gutierrez (Mèxic) by Ramonet

Ahir a Cintalapa buscant un lloc on dormir econòmic, anava preguntant a tothom, al final unes dones m'indiquen un parell de llocs, vaig al primer, em costa dormir uns 6 euros, ja está be, l'habitació cutre però ja em va be.
El que no m'havia donat conte que aquell era un d'aquells llocs que van les "parelles" a passar la nit, ja deia jo que el tio va fer una cara rara el veure'm demanar una habitació jo sol i la bici. Esclar això no m'he donat conte fins aquest matí al veure sortir la gent, jo ja tenia les meves sospites. De totes formes jo porto el meu sac i la meva esterilla, i si esta tot una "mica" guarro, doncs res fico la meva esterilla i el sac a sobre el llit i a dormir com a casa (o sigui la meva furgo). M'he pres el dia d'avui com a descans, "només" 80 kms de distancia,un parell de ports d'uns 6 kms, per sort el dia tapat sense ploure amb uns 20º i sense vent, o sigui un luxe.
Estic a Tutxla Gutierrez, capital de l'estat de Chiapas, ciutat gran però sense massa turisme, demà arribaré a un dels destins preferits per els mochileros, Sant Cristobal de las Casas, el problema que ara estic a 500 metres d'alçada, Sant Cristobal a 2200 m i em sembla que passo un port de 2500 m, o sigui que demà em toca pujar un Galibier, Charlie! no ens va costar massa no ;) .

El mitic escarbat, aqui hi ha a patades, he agafat un que estigui una mica correcte.

Fins i tot aqui hi han freeriders, una plaga!

Crec que aquestes les venen a Bike-Tech.

84,2 kms

4:05:00

20,9 km/h mitja

Etiquetes de comentaris: ,

5 Comments:

At 22 de gener, 2008 17:00, Anonymous nitus said...

Ets una animal!!!

 
At 22 de gener, 2008 17:50, Blogger Carlesepic said...

Home! tu i la bici en un hotelet..... qui sap, igual descobreixes noves formes de mirarte la bici, que aquest pas seria l'ultim que et faltaria.....per que et falta, no?

Apa a seguir pedalant!

 
At 22 de gener, 2008 17:52, Anonymous Ikikomori said...

Bueno, mientras la bici no sea una talla inferior a la 17", por que seria menor y estaria mal visto.

Ikikomori (El falso)

 
At 22 de gener, 2008 20:33, Blogger Nuria (Tnt) said...

A veure si ens tornarà embaraçat?
:))

 
At 23 de gener, 2008 01:05, Blogger Charlie! said...

No corris tant que acabaràs atrapant la Bet i l'Arnau!!!! Ostres, el Galibier, boniques rampes, sobretot des del túnel fins coronar... ja et cambio jo les rampotes amb alforges que un dia a la fàbrica, jejeje!!!!
Sempre amunt!!!!!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l