RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dijous, de gener 24, 2008

RAMON EL RODAMÓN - Ocosingo (Mèxic)- by Ramonet

Ahir descans de bici total, o sigui tot el dia per Sant Cristobal de las Casas, de moment la ciutat que m'ha agradat mes de las que he passat per mèxic, es respira un aire molt hippie ple de "mochileros".
On jo dormia hi havia gent de Canada, Suissa, França, Polonia ... el millor que ningú parlava espanyol, la feina era meva per parlar amb aquesta gent, tinc que aprendre idiomes :(. Es el primer lloc en 15 dies que parlo amb algú que no sigui mexicà.
Però el que no entenc com s'ho fan per viatjar per centreamerica sense saber res d'espanyol, o només van als llocs mes turístics o les deuen passar canutes.
Avui estic a Ocosingo, està a 900 mts d'alçada. El recorregut d'avui una passada, dels 2200 mts de Sant Cristobal he pujat fins els 2700 mts de boscos de pins igualets als Alps, i així anar baixant mica a mica amb alguna pujadeta per estirar fer suar una mica fins a l'inici de la selva. El paisatge increible.
L'unica pega que no he pogut disfrutar prou ja que estava mes quadrat que el Bob Esponja, suposo que deu ser d'ahir caminar tot el dia i no fer estiraments en dos dies.

95 kms
5:10:00 h
18,9 km/h mitja (sort que era baixada)



Avall que es gratissss!!!!!!!

Jo he parat al costat de la carretera a menjar, de sobte ha sortit aquesta gent caminant de la carretera, jo que m'estava menjant la meva especialitat ciclista (pa amb nutella) el hi he dit si en volien, ells tots contents han dit que si. LLavors els hi he fet un parell de panets amb nutella amb tota la meva dedicació i han marxat tot contents i estranyats amb el que jo menjava. Al seguir el meu camí els he tornat a trobar, m'han parat si en tenia mes, es veu que els hi han agradat, m'ha sapigut greu però jo ja m'havia menjat tots els panets. Em sembla que a ells els hi feia mes falta :(

Etiquetes de comentaris: ,

2 Comments:

At 25 de gener, 2008 00:07, Blogger Charlie! said...

Penja fotos dels boscos!!!!

 
At 25 de gener, 2008 09:08, Blogger Ro said...

RAMON EL BON SAMARITÀ!!!

Jo també en vull de pa amb nutella... (bé, jo sóc més de Nocilla).

I que les fotos es puguin ampliar!!! Quan carreguis les fotos no posis que quedin centrades pq sinó no es poden ampliar i no podem gaudir dels grans paisatges pels que tu passes.

Apa, a cuidar-se!!!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l