RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®

RITMO BISONTE - BisonteTEAM ®
Si vas massa ràpid i et canses aviat, o vas massa lent i perds el ritme.... és que encara no coneixes el ritmo bisonte, el que et durà lluny i no et cansarà. Visca el RITMO BISONTE!!!!!!!
20.03.2006

MARATHON OPEN ESPANYA XC OPEN DE BARCELONA COPA CATALANA OPEN ESPANYA XCM
COPA GIRONINA GP DE LA SELVA OPEN GRAN FONS CICLOCROSS BREVET 24H 29" CICLOTURISME
RAMÓN EL RODAMÓN REMEMBER STRAVA

dijous, de desembre 18, 2008

GO JOHNNY GOOOO!!!!!!
by Charlie!



Feia uns quants dies que l'esperavem i és que venia de molt lluny, però tú, ja la tenim aquí, la nova "machine" de la Carol, una Tomac Type X2. Si, sí, de la marca del MITE (amb el permís de Ned Overend)!!!!
Hi havia dues possibilitats, esperar que la montéssin a Alpcross, però entre les ganes de la Carol de tindre-la i les meves de montar-la van fer que l'anèssim a recollir desmontada per poder estrenar-la abans.


Oh! Quina taula!!



SRAM X.0 amb pota de carbono 195g, una mica més i apareix montat a la meva bici.... RockShox Reba Team 1477g amb el tub sense tallar i aranya... quadre pelat 1058g... la balança de l'IKEA treia fum, jajaja!!!


Clau dinamomètrica en mà perquè no tinc collons d'apretar els cargols d'un quadre de carbono a ull... si apretes massa i sents catacrak!!!! uns quan eurillo a pendre pel cul.... i la Carol em mata!!!!!


Desprès d'una visita relampago per casa del Miki i Núria perquè m'embotís la direcció que no em vaig atrebir, tres horetes de feina i..... patapam! Una altra per la col.lecció, perquè n'hi ha més! (i més que n'hi hauran.....) Encara està impoluta, aquest dissabte a rebentar-la per la muntanya!!!!!


Bé, com que tenia mooooooolta enveja de la Carol i també volia estrenar bici, aquí està la nova adquisició, més humil i de segona mà que el David m'ha aconseguit, visca!

12 Comments:

At 19 de desembre, 2008 09:04, Blogger KORE said...

La Dahom es tambien para reventarla por la trialera del acueducto?

Muy bonito ese cuadro.....mmmmm me suena.....

 
At 19 de desembre, 2008 14:20, Blogger Bucles said...

Això de veure una plegable amb pedals automatics és una mica sospitòs

 
At 19 de desembre, 2008 20:19, Blogger Nuria (Tnt) said...

oooooh Caroooo que maca!!! fes un bon estreno.
I Charlie, ja sé que és més maca amb la forquilla blanca, però algú havía de ser l'ovella negra, no? Ara tota negra i plata queda molt millor ;)...però encara manca arribar l'altre...jeje

Vinga, quan fem KDD storck-tomac i les restes? :)

 
At 19 de desembre, 2008 20:30, Blogger XAVI NOVELL said...

doncs a mí m'agrada més la groga

 
At 20 de desembre, 2008 17:54, Blogger Eugeni said...

Charlie 100€ si fas la MGM 2009 amb la groga!!!!!!

 
At 20 de desembre, 2008 18:40, Blogger Arnau R.C. said...

Ull Eugeni!!

Conec un friky (més que el Charlie!) que va fer la Quebranta amb una Dahon d'aquestes!!!

I dol perdre 100 €...

Disfruteu-les parella!!!

 
At 20 de desembre, 2008 20:15, Blogger Charlie! said...

Avui 6 horetes per Collserola estrenant la bici i no s'ha desmontat res, com a mínim se que montant bicis apreto bé els cargols, jajaja!!!

Nuria, dissabte vinent?

Eugeni, no em temptis, no em temptis.... (rotllo interessant per veure si puja l'oferta, tralaralàààà!!!!!!)

Gràcies Arnau, m'has tret un pes de sobre fent-me saber que no sóc el més freaky, jajaja!!!!

 
At 21 de desembre, 2008 08:56, Blogger Nuria (Tnt) said...

Ahir vaig fer 6 horetes jo sola i quasi em retrobo amb un dels meus primers pajarons...jeje.
Es que pasar de 30km ara és un repte per a mi...però accepto la proposta de dissabte (puc escollir lloc?)

 
At 21 de desembre, 2008 09:14, Blogger Ro said...

Que la vas muntar tu?... Sort que aquí els frens són de disc, jejeje ;-)

Apa, me'n vaig a veure els bojos del CX tot donant pedals.

PD: prendreu mal fent 6 hores de bici. Jo ahir vaig fer-ne 4 i mitja i una mica més i em trobo al pajarón de la Núria i els meus junts agafats de la mà!!!

 
At 21 de desembre, 2008 09:47, Blogger carooooo said...

eeeps!!

6 horetes.... uff... ja faré crónica de l'estrena d'ahir!

Ara ja no tindré l'excusa que no canvia ni que no frena bé.... quina pressió!!!!

i quina "delicatessen"!! això de notar la forquilla, poder canviar plats i pinyons sense problemes...

potser massa per mi? no ho sé...però ahir anava més feliç per collserola!!!! jijijijijiji!!

;P

 
At 21 de desembre, 2008 23:00, Blogger Charlie! said...

Escull el lloc Núria!!!! Només "demano" que hi hagi parada de tren per poder anar/tornar!

 
At 21 de desembre, 2008 23:30, Blogger Power said...

I els que traballem dissabte que?
No teniu cor :(

Carol,esta chulisima la nova maquina ;)

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

l